سال ها اهمیتی هم دارند؟ 

به گمانم که نه. من هنوز کم طاقت و زود خشم ام. نه آهسته تر شده ام و نه عقلانی تر. خوش اخلاق تر شده ام در کل که به خاطر آرامش و خوبی آدم های دور و برم است. 

هنوز هم کلمات در بازگشت به خودم را برای من باز می کنند. باید کاری در رابطه با کلمات پیدا کنم به جای این که هزار جا دنبال کارهای مختلف بگردم. هر چقدر دایره های بزرگ تری را دور وجود اصلی خودم دور می زنم و به خودم نزدیک تر می شوم، بیشتر نزدیک شدن چیزی حقیقی را حس می کنم. 

 

Comments

Popular Posts